КМДА за рекламу Києва на "Atlas Weekend" заплатила майже 150 тисяч




КП "Київський міський туристично-інформаційний центр" замовило ТОВ "Юкрейніан Перфоманс Маркетинг" послугу з організації тематичної локації Києва на музичному фестивалі "Atlas Weekend" та інформаційного забезпечення заходу за 146 тисяч 450 гривень.

Про це повідомляється у систему "Прозорро".  

Очікувана вартість закупівлі становила 150 тисяч гривень.

Згідно з тендером, компанія мала розробити сценарій проведення заходів на тематичній локації "Зона гостинності Києва", забезпечити рекламно-інформаційну підтримку заходу "Atlas Weekend" (макети і постери для сіті лайтів 35 шт.), організувати роботу консультантів для роботи на інфо-стійці тощо.

ТОВ "Юкрейніан Перфоманс Маркетинг" було єдиним учасником конкурсу.

powered by lun.ua